CİLT BAKIMI

Cildimiz vücutta bulunan en büyük organdır, tüm diğer organlarımızı sarar. Bu organın ana görevi dış etkenlere karşı koruyucu bir tabaka oluşturmaktır. Bunun yanı sıra büyük bir depodur. Vücut tüm vitamin, mineral ve önemli elementleri cilt altında depolar, iç organlar ihtiyaç duydukça bu organdan gerekli elementleri kendi yapımı için kullanır. Değişimler sonucu hava kirliliği, mevsim değişmeleri, hormonal değişmeler, aşırı stres, yaşam ve iş tarzı (bilgisayarlı ortamlar, televizyon, elektrikli aletler) sonucu vücut belirli bir stres ortamına girer, vücut bu stresi minimum zararla telafi etmek için ana rezervi olan cildimizden tüm vitamin ve faydalı elementleri karşılar, buna bağlı olarak ciltte bulunan rezerv zaman zaman azalır ve cilt organımız savunmasız kalır. Yaş ilerledikçe bu kayıplar sonucu cilt çabuk yaşlanmaya, kurumaya başlar ve telafi edilmesi zor sonuçlar oluşur.

Sağlıklı bir cilt yapısını korumak için cilt yapısına doğru ev ve profesyonel bakımların uygulanması gerekir. Cilt bakım rutinini ve özelliklerini belirleyen bir kaç faktör bulunur. Cilt sorunlarının nereden kaynaklandığını tespit edebilmek için önemlidir.
Yüz cildi vücudun diğer bölgelerine göre çok daha ince ve hassastır. Cildin sağlıklı ve genç kalabilmesi için bir takım ekstra bakımların uygulanması gerekir. Bu nedenle güzellik merkezimizde Rejuvi ürünleri ile yapılan cilt bakımı cildin canlılığını koruyup nefes almasını sağlarken kırışıklıkları da önleyerekcildin taze ve ipeksi kalmasını sağlar. Ayrıca sivilce ve leke tedavisi , lifting (cilt sıkılaştırma ve toparlama) bakımı da merkezimizde uygulanmaktadır.

Hizmetlerimiz

Bize Ulaşın! CV'nizi Gönderin!
Anasayfa / Kurumsal / Hizmetlerimiz / Kozmetik Ürünler / Haberler / Resim Galerisi / Kampanyalar / İnsan Kaynakları / İletişim