MEZOTERAPİ

Mesoterapi, ilk 1952 yılında Dr. Michel Pistor tarafından geliştirilen estetik amaçlı tıbbi bir işlemdir.

Homeopatik ajanlar, farmasötikal ajanlar, vitamin, bitki ekstraktları (özütleri) mikroenjeksiyon tekniğiyle cilt ve cilt altına uygulanır.
Enjekte edilecek maddeler kişiye ve amaca uygun şekilde seçilmektedir.

Mezoterapi hangi durumlarda kullanılır?

* Sellülit
 * Saç dökülmesi
 * Skar revizyonu (ciltteki nebbe dokularının iyileşmesi)
 * Yüz gençleştirme
 * Lokal (bölgesel) yağlanma

Mezoterapinin yan etkileri nelerdir?
Enjeksiyon bölgesinde geçici ezik ve çürükler olabilir. Kullanılan maddeler sistemik dolaşıma karışmaz. Bu nedenle bu problemler geçicidir.

Mezoterapiye cevap ne zaman başlar?
Hastalığın ciddiyetine göre ve vücut yapısına göre cevap değişir. Ancak genel olarak 2-3 seansta sonuç alınmaya başlar.

Mezoterapi nasıl etki eder?
Mezoterapide problemin olduğu bölgeye uygun solüsyonlar hazırlanarak işlem uygulanır. Bu şekilde o bölgedeki kan dolaşımı, lenfatik dolaşım ve immün cevap düzenlenir.

MEZOTERAPİ KULLANIM ALANLARI

Sellülit mezoterapisi

Selülit yıllardır kadınların fiziğini bozmakla beraber kendine olan güvenini de azaltmıştır. Selülit belli yapıdaki hanımları seçen sınırlı bir problem değildir, fiziksel özelliklerden bağımsız zayıf, kilolu, atletik veya büro işi yapan tüm hanımlarda da selülit görülebilir. Selülitin nedeni fazla kilolar değildir. Bağ dokusundaki hasar gören bandlar çekilince deride çekilmeler olur ve büyüyen yağ hücreleri çıkıntılar yapar, selülitli deri portakal kabuğu gibi girintili çıkıntılı bir görünüm alır.

Sellülit tedavisi için mezoterapi ile 4-10 haftada, haftada bir kez olmak üzere başarılı sonuçlar alınır. Eğer hasta diet ile bunu korursa sonuçlar kalıcıdır.

Mezoterapi ile cilt altına şırınga edilen maddeler sellülitli alanda kan akımını ve lenfatik dolaşımı düzenler, yağ depozitlerini çözer ve sertleşmiş bağ dokuyu düzeltir. Bu şekilde görünümü değiştirir.

Lokal (bölgesel) yağlanma
Mezoterapi, karın, bel, kol ve bacaktaki bölgesel yağlanmaların giderilmesinde liposuctiona alternatif tedavidir. Enjeksiyon alanındaki yağ dokunun yıkılmasını sağlar.

Skar tedavisi
Skar, cilt lezyonundan sonra oluşan doku tamiridir. Doku oluşan hasarı giderirken bazen o bölgedeki reaksiyona bağlı olarak nebbe dokusu oluşabilir.  Bu bölgelere üçer hafta aralıklarla 5-6 seans mezoterapi yapılabilir.

Saç dökülmeleri (Alopesi)
Alopesi saçların dökülerek bölgesel veya tümden azalması veya yok olmasıdır. Özellikle bazı tip saç dökülmelerinde oldukça iyi ve sonuçlar alınmaktadır. Hastanın problemine göre haftalık veya iki haftalık seanslar şeklinde 4-10 seans yapılır.

Cilt gençleştirme (Mezolift)
Güneş hasarı ve kollajen kaybı birleşerek cildin dolgunluğunu ve görünümünü bozar. Mezoterapi yoluyla vitaminler, antioksidanlar ve bağ doku maddeleri dermise infüze edilir yani cilt içine şırınga ile verilir.  Haftalık uygulamalar şeklinde 2-4 seans tedavi yapılır. Mesolift oldukça etkili bir anti-aging tedavidir. Ciltte kollajen sentezini uyarır; gençleşme, sıkılaşma ve parlaklık oluşur.

Hizmetlerimiz

Bize Ulaşın! CV'nizi Gönderin!
Anasayfa / Kurumsal / Hizmetlerimiz / Kozmetik Ürünler / Haberler / Resim Galerisi / Kampanyalar / İnsan Kaynakları / İletişim